Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Monday, July 31, 2017

KES ANAK DEGIL

KES ANAK DEGIL
===============
Kelmarin budak lelaki 13 tahun yang dikatakan mula merokok dan ubah sikap jadi kasar dah mau mai rumah saya buat rawatan susulan.
Sebelum ini ibunya bawa beras dan air kolah untuk diruqyah.
Budak itu dimandikan air kolah setiap hari dan makan nasi yang diruqyah khas.
Juga amalan ibu bapa yang ikut petua dengan istiqamah.
Katanya dah mula mau dgr kata.
Anak ktegaq dan degil jangan putus asa...
017 6291368
Muallij Nuruddin.


BOMOH AHLONG


BOMOH AHLONG
===============
Satu bapa mangsa sihir dijampi saya kelmarin petang.
Rupanya terlibat dengan BOMOH.
Malah sekarang dikatakan menanggung hutang puluhan ribu dengan bomoh itu kerana bomoh letak pengeras ribuan ringgit dan ada BUNGA pulak!!!
Si isteri menangis cerita gaji suami selesa tapi dok bayar bomoh sampai tak ada nafkah keluarga lagi.... suami dia mengaku apa yang isteri ceritakan...
Inilah syaitan...inilah yang selalu saya tegaskan. Semalam saya cakap dengan nada tegas dan agak marah agar bertaubat, tinggalkan bomoh dan ke balai bolis buat report segera kerana ini kes penipuan!
Kata si bomoh jika tak bayar hutang bunga akan naik dan dia akan hantar gangguan kuat kepada lelaki pekerja TNB ini.
Saya kata kita ada Allah...kita lawan saya akan tolong pak cik lawan...kita kuatkan amalan!
Muka dia pucat lesi seolah takut benar dengan si bomoh syaitan itu.
Apa punca pi jumpa bomoh? Katanya sakit sakit badan. Saya kata mai kat kami para muallij dan ustaz baru rm 30-50 hampa nak bagi pun...tu pun tak mau mai...pi percaya khurafat.
Inilah realiti masyarakat. Tv kita dilambak rancangan puja syaitan dan kehebatan rawatan bomoh.
Inilah sebab utama saya iklan rawatan tiap hari.
Guru saya Ustaz Ahmad Bin Husin Muallij menggesa saya istiqamah iklankan rawatan kerana ramai melayu tak tahu apa itu rawatan Al Quran sejati yang tak makan modal malah beruntung di akhirat kelak...
Syukran guru ku... akan saya terus perangi saf saf syaitan ini.
017 6291368

BEKAM SIHIR BERAT TENGAH MALAM....

Di BANDAR PUTERI JAYA
Pesakit sihir berat diruqyah hingga jam 2 pagi dirumahnya. Kemudian terpaksa dibawa ke rumah kami dan dibekamm pula oleh Wardah Binti Abdul Rahman kerana kesan sihir teruk di tangan kirinya..
Selepas bekam kelihatan 30% sakit hilang.
Malam ni kita hayun lagi dengan mandian pati bidara asli dan rendam.tangan dengan air pati bidara juga. Katanya dah ramai ustaz rawat tapi belum guna air bidara asli. Saya kata kita ikut kaedah ulama dulu na..

QASIDAH BURDAH PENGHANCUR SAKA

Guru saya Ustaz Mohammad Afzan Pusat Rawatan Darul Muallij pernah mengajar bahawa mujarabnya bacaan bait bait Qasidah Burdah untuk kes gangguan saka dan jin degil.
Saya dah lama tinggal amalan qasidah burdah yang saya kerap amal pada sekitar tahun 1999 hingga 2001 dahulu. (Kumpulan Burdah Kg Terang dan Qasidah gang PPI Kolej Matrikulasi N9 Kuala Pilah...)
Sekarang nak amal semula...lagu lagu pun dok ingat lagi....


PENGAMAL ILMU BATIN/SONGSNG INGIN BUANG ILMU DAN BERTAUBAT

PENGAMAL ILMU BATIN/SONGSNG INGIN BUANG ILMU DAN BERTAUBAT
Mai hadir 3x siri ruqyah khas. Barang keperluannakan dimaklum semasa sesi tempahan rawatan.
Wajib bertaubat dan bersungguh dalam rawatan.

MUDAH GUGUR, BILA MENGANDUNG MIMPI NGERI JEMBALANG AMBIK ANAK

MUDAH GUGUR, BILA MENGANDUNG MIMPI NGERI JEMBALANG AMBIK ANAK
Mai berubat dengan ayat Al Quran dan doa doa.
017 6291368

ANDA MANGSA SIHIR DAN GANGGUAN JIN? JOM BEKAM

ANDA MANGSA SIHIR DAN GANGGUAN JIN?
====================================
Kami tawarkan khidmat bekam badan dan kepala serta ruqyah penawar untuk sakit akibat jin.
Ikhtiar jangan putus...
*Sila bawa air mineral
017 6291368 (muallij Nuruddin)
012 5296690 (Puan Wardah)
Mai tekan



KESIHATAN TAK BERAPA ELOK...MAI URUT KAKI

KESIHATAN TAK BERAPA ELOK
Kami tawarkan khidmat urut kaki bagi pesakit yang gemar teknik urutan.
Contact
Sms 017 6291368 atau whatsap....


Sunday, July 16, 2017

ANAK KETEGAQ, HYPER AKTIF, MULA BUAT LECE

MAI RAWAT ANAK KETEGAQ, HYPER AKTIF, MULA BUAT LECE

Bawa mai anak dengan ibu ayah sekali.

Bawa juga

Air Kolah masjid
Air mineral
Beras sekampit

Kita guna doa dan ayat Al Quran sahaja...

017 6291368

Friday, July 14, 2017

TEKNIK MUSNAH KUBU JIN PADA BADAN

TEKNIK MUSNAH KUBU JIN PADA BADAN
===============
Jika sakit di tempat tertentu tiap kali diruqyah atau rasa sakit misteri di angota bdn tertentu, mungkin itu kubu sihir atau jin.
Ambil minyak Habbatussauda ruqyah atau Minyak as syifa Mualij, dan bacakan Al Fatihah + 4 Qul, Ayat Kursi tiap ayat 3x dan tiupkan pada myk pada tangan.
Usapkan ke tempat sakit atau lokasi buhul dan niatkan untuk memutuskan atau menghancurkannya kubu jin.

017 6291368

PETUA BALUN JIN KEBAL


-Bila baca Soffat ayat 1-10 ulang banyak kali wahifzam minkulli syaitonim marid
-Bila baca ayat Kursi ulang banyak kali wala yauduhu hifzuhuma
Ulang sambil tepuk badan pesakit atau tekan sendi tertentu (jangan kuat sangat).
Muallij Nuruddin.
017 6291368

Thursday, July 13, 2017

AMALAN ZIKIR PENGHAPUS SIHIR,JIN,SAKA

AMALAN ZIKIR PENGHAPUS SIHIR,JIN,SAKA


==============
Muqaddimah amalan:
Istighfar byk kali bersungguh
Selawat 11x
Hadiah fatihah untuk Rasululah, malaikat, wali, ibu bapa 1x.
ZIKIR TIAP HARI
--------------------------------
Zikir Wajib:-
-FALAQ 100-300X
@
-ANNAS 100- 300X
-----------------------
ISNIN -LAILAHAILLALLAH 1000X
SELASA- ALLAH 1000X
RABU - HU 1000X
KHAMIS -ALLAHUL HAQ 1000X
JUMAAT- ALLAHUL HAIYY 1000X
SABTU - ALLAHUL QAYYUM 1000X
AHAD - ALLAHUL QAHHAR 1000X
Tambahan Harian :
--------------------------------
-Fatihah 71-100x
-AUZUBILLAH..RAJIM 1000x
-BISMILLAH..RAHIM 1000x
PETUA
..................
-Amal baca yasin 3x sehari bg pesakit teruk
-Cara Solat hajat 2 rakaat ( baca al ikhlas 10x dan al mulk ayt 14, 7x)
Masa sujud minta pertolongan tunjuk jalan penyelesaian dan perlindungan,tunjuk mana punca sihir,saka.
-Sebelum tidur hembus fatihah, ayat kursi dan 4 qul pada tangan sapu kepala,muka hingga kaki niat perisai anti jin.
AMALAN HANTAR PULANG SIHIR
==============
set 1:-
Solat hajat niat batal sihir
Fatihah kepada rasulullah,malaikat,wali,ibu bapa 1x
Baca yasin sekali berjemaah
Baca qunut Nazilah 33x - 77x
Ulang 40 Malam.
set 2 :-
Solat hajat
Baca al isra ayat 45 200x
Baca toha ayat 111 200x
Baca Yunus ayat 81-82 100x
Baca Isra 81-82 200x
Baca an Nahli ayat 126 200x
Baca surah kausar 33x-100x
set 3:-
hizib intiqam
Hizib bahr
wirid sakran
wirid saifi (Nasr imam syazili)
set 4:-
solat hajat
ya zal jala liwal ikram 1000x pada air. siram rumah.
set 5:-
solat hajat
wirid ali imran 173 hasbunallah wanikmal wakil 450 - 1000x.
set 6 :-
solat hajat
baca Al fatihah 100x-300x / ayat kursi 100- 300x / surah falaq 100-300x/ al fil 100-300x
(semua set elok dibuat 40 malam hingga 3 bulan pada air, garam, cuka dan guna untk mandi,minum. pagar umah tiap hari)
AMALAN KHAS SAKA DEGIL
===============
Solat hajat tiap hari minta batal hubungan saka dalam keturunan kita.
Baca ayat kursi 100x keatas
Al furqan ayat 23 100x
Lailahaillahwahdahu la syarikalah.....qadir 100-200x
Surah jin 1x
yasin 1x
Hizib bahar
Doa Nurun Nubuwah 7x-15x
sumpah putus saka:-
YA ALLAH DGN INI AKU WAKIL DIRI AKU DAN KETURUNAN AKU INGIN ISYTIHAR PUTUS HUBUNGAN DGN JIN SAKA
BATAL KAN HUBUNGAN KAMI7X
BINA BENTENG ANTARA KAMI 7X
WAHAI JIN JIKA KAU DEGIL KAU AKAN TERSEKSA DAN DILAKNAT ALLAH. AMIN
buat 3 bulan minima - tahun.
#jangan putus asa.
Maklumat lanjut:
Mualij Nuruddin
017-6291368

MERAWAT WANITA INDIA


Ada rerakan kaum bukan Islam nak ikhtiar dengan al Quran..bawa mai jumpa saya.

017 6291368

MANGSA SIHIR DI YAN

Rawat pasangan dari Yan mangsa sihir. susulan kali kedua rawatan. Diminta jangan tinggal surah falaq dan amalan mandian. 

nak rawat jangan tangguh. tanggung sendiri merana.

017-629136

RAWATAN MUALLIJ NURUDDIN 017 6291368


RAWATAN ISLAM DI BANDAR PUTERI JAYA SUNGAI PETANI

Rawatan Islam (kaedah ruqyah) dengan Ayat Al Quran,selawat,hizib,doa dan azan
==================
Penyakit rohani, pengaruh jin, jasmani,misteri.
Rawatan di rumah anda atau di premis kami di Bandar Puteri Jaya.
khidmat lain:
Bekam wanita (Puan Wardah)
Bekam lelaki
Urut lelaki
Ruqyah wanita kes sulit ( Puan Wardah Binti Abdul Rahman)
.....................................
Muallij Nuruddin/ Puan Wardah
017-6291368
012-5296690
whatsap/sms/call untuk keterangan lanjut.
Fb: Muallij Sungai Petani.



SHAMPU BIDARA DI SUNGAI PETANI


SAKIT TAPI SIBUK NAK SEDIAKAN BAHAN MANDIAN ANTI JIN?

MAI ORDER JA...

017 6291368

MASALAH DENGAN PASANGAN? MAI RAWAT DI SUNGAI PETANI


ILMU GUNA GUNA




Meruqyah bahan makanan mangsa disyaki kena ilmu guna guna. 

Pasangan perlu amal wirid YA LATHIF 313X hembus pada air dan beras bila masak.
Juga amal surah TOHA ayat 1-5. 
Pasangan perlu iltizam solat hajat dan solat tasbih ya... no short cut dalan rawatan Islam...hijrah diri...jaga syariat Allah jaga anda....

Bila dah lembut hati baru bawa pasangan untuk susulan.

Nak ikhtiar?
017 6291368

SANTAU 5 TAHUN...LEGA DAH...

Makcik bibik rumah jaja kawan isteri saya. 
Derita batuk santau 5 tahun lamanya katanya dah lega selepas rawatan, minum air selasih dan dok amal wirid diberi. Alhamdulillah...

Santau?
Mai kita hayun

 017 6291368
Insya Allah....


Semburan Mawar Serbaguna

Semburan Mawar Serbaguna
======================
Kandungan : air mawar, air zam zam, air ibu penawar
Dibacakan ayat anti sihir dan seri wajah oleh muallijMuhammad Nuruddin Bin Bashah.

Kegunaan wanita dan pagar bayi sawan tangis.

Berhajat?
RM 8 sahaja
017 6291368



RAWAT SANTAU DI SUNGAI PETANI

Nak rawat Santau?

Kaedah ayat Al Quran

Air Garam

Madu dan Minyak Habbatus sauda

Kaedah kayu nona

017 6291368
Muallij Nuruddin
Upah yang amat murah berpatutan dengan khidmat.



AIR PENAWAR MUALLIJ DI BANDAR PUTERI JAYA

8 Julai 2017

Baru deliver Air Penawar Darul Muallij dan Syampu Bidara Syifa kepada pesakit pelajar siswi IPTA yang derita panas terbakar dalam badan teruk dan mimpi ngeri di sebuah Hospital swasta Sg Petani. Dr sahkan dah tak demam. Jadi benda lain campurtangan maka saluran Quraniy kena lah digunakan....


PERSEDIAAN MERAWAT MANGSA SIHIR

Jika hajat merawat kes sihir ganas, eloklah diwirid ayat ini sebelum hadir tempat pesakit. Hembus sapu muka dan badan. Insya Allah mudah tunduk jin dan tok bomoh... nak best lagi buh dulu Hizb Bahar dan Hizb Nawawi. Baru pi merawat....
Kadang pesakit ingat kita pi loi ja...tunggu duit sampul. Depa kena tau risiko berat para perawat yang berhadapan dengan tok Mo, tok Cha, tukang mandrem dan tentera iblis....
Muallij Muhammad Nuruddin Bin Bashah
017 6291368


Wiridkan untuk menundukkan jin dan syaitan

Wiridkan untuk menundukkan jin dan syaitan
Al mukminun 97-98
An Nisa 76 (inna kaida..)
Wahai sahabat perawat semua
Pesakit pun elok amal....
Tiap waktu ingat ja terus baca..

NAK BERUBAT? 017 6291368




Sakit tengkuk silap bantai?

Sakit tengkuk silap bantai?
=======================
Bekam selesaikan hampir semua kes sakit silap bantai ini takat pengalaman cetek kami.
Nak bekam?
Lelaki/ wanita
017 6291368
012 5296690


MAI BERUBAT....

Mai berubat...
Ruqyah
Bekam
Urut kaki
017 6291368

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat