Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Friday, March 31, 2017

Ayat Azab jin Al Anbiya 70

Ayat Azab jin Al Anbiya 70
====================
Firman Allah Swt.:
{وَأَرَادُوا بِهِ كَيْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الأخْسَرِينَ}
mereka hendak berbuat konspirasi terhadap Ibrahim, maka Kami menjadikan mereka itu orang-orang yang merugi. (Al-Anbiya: 70)
Ini ayat azab jin, ayat tambahan selepas ayat ayat ruqyah.
Sila hafaz,amal. Juga untuk dijadikan doa elak perancangan musuh manusia.
Ayat ini sempena kisah Nabi Ibrahim dibakar.
Ayat 69 sebelumnya adalah firman Allah pada api dan jadi doa demam panas bg kita.
Dalam tafsir Ibnu kathir ada diceritakan kisah sunat membunuh cicak yang membantu menyala api Nabi Ibrahim.
Dapat bunuh ja. bagus untuk elak sihir juga.

RAWAT DARAH TINGGI, KOLESTEROL, DIABETIS- BAWA EPAL HIJAU


  • Sakit darah tinggi
  • kolesterol
  • kencing manis
Selain maintain ubat hospital dan herba nak amal juga rawatan ruqyah sila mai bawa 7-9 biji epal hijau.
Ikhtiar. 
017 6291368
Muallij Nuruddin

PETUA SAKIT DARAH RENDAH

Sakit darah rendah. 


  • Amal minum 1 sudu teh minyak habbatus sauda.
  •  Insya Allah pulih.

RAWATAN SAKA DI SUNGAI PETANI DENGAN 4 DOA UTAMA

Selawat Azimiyah, selawat tafrijiyah, doa nurun nubuwwah, ruqyah jibril bakar ifrit.
4 amalan bagus pisahkan Jin Saka dari kita.
Ada saka?
017 6291368

SYARAT PERAWAT

Nak merawat tapi ayat ruqyah amal baca semingu sekali. Jangan cari pasal bang. Tok Mo Tok Ca punya penangan tak sikit kesan dia, tak kena gaya tobat tak merawat dah.
Ulang ayat ruqyah tiap hari, tiap solat.
Bagi jazam, bagi masin. Antara kesan byk ulang ayat ruqyah, kita mimpi kita sdg merawat dan mulut kita bc sampai terjaga. Ini antara kesan, tak semua org jadi.
Mualij Nuruddin.

QUNUT NAZILAH....HANTAR PULANG SIHIR


Amalan pulangkan sihir kepada tukang sihir.
-Solat hajat khusyuk
-Niat hantar pulang sihir
-'Baca fatihah kepada Nabi, malaikat,wali, ibu bapa (4x)
-Baca yasin penuh
-Baca Qunut Nazilah 33x niat hancur sihir
-Buat 40 malam.
Buat ja.

IKLAN MUALLIJ NURUDDIN DALAMMESYUARAT AGUNG PAS KAWASAN SP


DARAH ISTIHADHAH TIDAK STOP, SENGGUGUT TERUK....RAWATAN DI SUNGAI PETANI


SIHIR PENDARAHAN, DARAH TAK BERHENTI BERBULAN....ATAU SENGGUGUT BIASA ATAU INSTIHADHAH BIASA TANPA JIN..

Rawat dengan bunga kertas, kaedah tulisan pinggan putih dan ruqyah panjang.

Mai berubat

017 6291368
Muallij Nuruddin

TANGKIS SIHIR BERAT ... RAWAT DENGAN YASIN 7 MUBIN 3-5 HARI DI RUMAH ANDA


YASIN 7 MUBIN DI RUMAH ANDA ( 3-5 HARI RAWATAN)
================================================================
Kes saka/sihir berat, saya akan minta mereka amal minum/mandi air ruqyah panjang. Setiap pesakit yang tempah, ambil masa 3-5 hari (ikut keperluan) untuk dibacakan pelbagai ayat,selawat,hizib pada air yang ditempah.
Tadi baru selesai hari pertama untuk 3 botol 5 litre air (15 lit). Untuk pesakit di Jitra,tanah merah.
---------------------- 
Bagi kes berat juga saya tawarkan khidmat ruqyah 3 hari di rumah pesakit untuk keluarga pesakit membaca yasin 7 mubin dgn saya, solat hajat, zikir dan qunut nazilah berjemaah.
-----------------------
Memang penat rawatan jenis berturut ni tapi inilah antara ikhtiar yang mampu saya tawarkan sb byk kes berulang yang mengivup kan ramai perawat.
Mualij Nuruddin
017 6291368

muat turun kaifiyat YASIN 7 MUBIN




AIR IBU PENAWAR....MELANCARKAN RAWATAN SAYA



9 Litre air mineral Ibu penawar. Diruqyah setiap hari dgn pelbagai kaedah. Diberi percuma segelas campur garam bukit ruqyah dan lada hitam ruqyah bila hadir rawat di rumah saya. Takat la ia amat membantu melancarkan rawatan saya.

WIRID SAKRAN...WIRID PELINDUNG YANG KUKUH


Dalam banyak amalan dalam Khulasoh Madad Nabawi susunan Habib Umar ibn Hafiz rhm saya amat gemar Wirid Sakran susunan Imam Abu Bakar ibn Abd Rahman As Sakran selain hizib Bahr dan ratib al attas.
Kata ulama ia wirid pendinding dan penghancur yang ampuh.
Pernah ada ulama Indonesia yang dikharkan majlis ilmunya akan disabotaj syiah, jd aman dan tidak menjadi apabila si ulama mengulang wirid sakran dalam keretanya.(dgn izinNya juga).
Saya di ijazah khulasoh ini melalui Mak Tam saya (guru agama tauliah Johor) yang hadir mengaji di Tarim beberapa tahun lalu. Insya Allah juga amat membantu dalam rawatan saya.

ANDA INGIN DIRAWAT DENGAN WIRID SAKRAN?
Mualij Nuruddin.
017 6291368




HADIAHKAN BACAAN YASIN UNTUK IBU DAN AYAH KITA


Sudahkah anda hadiahkan bacaan Yasin kepada arwah ibu ayah anda?
Buatlah tiap pagi. Baca sendiri. nanti anak kita pulak amal untuk kita.
Perawat islam lagilah digesa amal yasin, sambil amal niat sekaligus untuk arwah yang tercinta.
Lagu Wany Hazrita hantaq rindu melalui angin..kita pulak hantar salam rindu anak melalui amalan yasin/soleh kita.
moga mak dapat cahaya lg hari ni. amin.
Mualij Nuruddin.

Thursday, March 23, 2017

SAKIT KEPALA LUAR BIASA...MAI RUQYAH DULU

Pernah seorang isteri muda bw suami yang demam sakit kepala dua minggu. Katanya saja nak ikhtiar sb paracetamol dah byk ambik dari hospital.
Saya sentuh belakang kata lahawla wala .. dia terus batuk,muntah, sesak dada,nampak mata putih.
Dirotan lembut dgn kayu nona, dan dimandikan dgn shampu bidara Pusat Terapi Syifa.
Alhamdulilah panas bdn turun.
Saya kata isteri dia, puan nampak kan apa jadi tadi? Dia bukan demam biasa kan? Jadi kena buat amalan.
Mualij Nuruddin
017 6291368

Toha ayat 111 adalah antara ayat melemah dan memulang kan sihir dengan izin Allah

Surah Toha ayat 111 adalah antara ayat melemah dan memulang kan sihir dengan izin Allah. Jika diperhatikan ia terkandung dalam banyak hizib amalan seperti Hizib Bahar.
Hati hati wahai para penyihir (pengupah bomoh) yang berhadapan dengan pengamal Hizib Bahar dan ayat Toha 111 serta An Nahli 126.
Anda belum diijazah Hizib bahar?, sila beli kitab Amalan Para Wali Karangan Ustaz Hanif Ghazali (mudir Zubaidiyah) di Hasani Book Store dan mesej No ustaz untuk pohon ijazah. Beliau akan menjawab sila lihat di cover buku kaedah pengijzahan umum adalah menghadiahkan fatihah untuk pengarang dan para guru pengarang.
Jika tiada kitab ini, sila amal sahaja ayat Toha 111 dan An Nahli 126 dengan kyusyuk ratusan mencecah ribuan kali setiap hari jika anda sabar.
Kita usaha dengan niat ingin sembuh, bukan niat nak jadi bomoh juga...
Muallij Nuruddn.
017 6291368

BAHAN BAHAN RAWATAN SANTAU ROSAKKAN KULIT


Ikhtiar pemisah

Ikhtiar pemisah
=============
1- anak bg pisah susu ibu
2- pemisah dua pasangan yang tak syariy (awek - balak)
3- pemisah suami atau istri dari kawan -kawan melalaikan.
Nak ikhtiar pemisah, bawa orang terlibat, air mineral, air kolah masjid.
Kena buat amalan juga. Akan diberi jika hadir rawatan.
MUALIJ NURUDDIN.
017 6291368

PERAWAT RUQYAH (JAMPI) WANITA DI BANDAR PUTERI JAYA

Assalamualaikum, semoga Jumaat kita diberkatiNya.
Rawatan ruqyah di Bandar Puteri Jaya sepanjang siang.
Perawat:- Puan Wardah.

Hubungi jika nak rawatan 
012 5296690

PETUA JIN ASYIQ (JIN CINTA) KETEGAQ

PETUA JIN ASYIQ (JIN CINTA) KETEGAQ
****************
Semalan merawat pelajar perempuan dip tahfiz yang dihinggapi jin cinta sejak usia 14 tahun lg. Dah lama dan byk rawatan dah dibuat.
Ok, masa rawat jin menangis dan kelhatan simptom jin yang meminati dia.
Petua saya semalam
Dia kena mandi pakai t shrt n trck suit jgn berkemban langsung ( bg jin tertekan perasaan dan frust).
Dia kena amal 1000x ayat
Isra ayat 45
Al Qalam ayat 51
Al Baqarah ayat 18
Tiap malam pilih satu sahaja. Niat jin asyik terhijab mata,tak nampak kita, tak dapat nampak tubuh kita. Ayat al baqarah tu niat bg dia buta kalau dok gatai sangat lg.
Tadi ayahnya telefon dan sms juga katanya anak dah blh tidur dan tertidur sblm cukup jumlah 1000.
Rawatan susulan juga akan dibuat memandangkan jin blh buat buat lari sementara. Nakal...
Mualij Nuruddin
017 6291368

AYAT ELAK JIN CINTA DAN JIN SAKA...SILA ULANG 1000X TIAP MALAM

Huraian bg ayat pelindung jin asyik dan saka yang merenung aktiviti kita.
Al-Isra, ayat 45
{وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَيْنَكَ وَبَيْنَ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَسْتُورًا (45) وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِي الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا (46) }
Dan apabila kamu membaca Al-Qur’an, niscaya Kami adakan antara kamu dan orang-orang yang tidak beriman kepada kehidupan akhirat suatu dinding yang tertutup, dan Kami adakan tutupan di atas hati mereka dan sumbatan di telinga mereka agar mereka tidak dapat memahaminya. Dan apabila kamu menyebut Tuhanmu saja dalam Al-Qur’an, niscaya mereka berpaling ke belakang karena bencinya.
Allah Swt. berfirman kepada Rasul-Nya, Nabi Muhammad Saw.: Dan apabila kamu membaca. (Al-Isra: 45) hai Muhammad, kepada orang-orang musyrik itu akan Al-Qur'an, maka Kami jadikan dinding penghalang antara kamu dan mereka.
Menurut Qatadah dan Ibnu Zaid, yang dimaksud dengan hijaban masturan ialah berupa penutup yang menutupi hati mereka. Perihalnya sama dengan apa yang disebutkan oleh Allah Swt. dalam ayat yang lain melalui firman-Nya:
{وَقَالُوا قُلُوبُنَا فِي أَكِنَّةٍ مِمَّا تَدْعُونَا إِلَيْهِ وَفِي آذَانِنَا وَقْرٌ وَمِنْ بَيْنِنَا وَبَيْنِكَ حِجَابٌ}
Mereka berkata, "Hati kami berada dalam tutupan (yang menutup) apa yang kamu seru kami kepadanya dan di telinga kami ada sumbatan dan antara kami dan kamu ada dinding.” (Fushshilat: 5)
yakni dinding yang menghalang-halangi apa yang kamu ucapkan untuk dapat sampai kepada kami.
Firman Allah Swt.:
{حِجَابًا مَسْتُورًا}
suatu dinding yang tertutup. (Al-Isra: 45)
Mastur adalah bentuk maf'ul, tetapi bermakna fa'il, yakni satir (tertu­tup). Perihalnya sama dengan lafaz maimun dan masy-um; yang pertama bermakna yamin, dan yang kedua bermakna sya-im karena berasal dari yumnun dan syu-mun. Menurut pendapat yang lain, makna yang dimak­sud ialah yang tersembunyi dari pandangan mata, sehingga mata tidak dapat melihatnya. Dan selain dari itu menjadi penghalang antara mereka dan hidayah. Pendapat yang terakhir ini dipilih sebagai pendapat yang kuat oleh Ibnu Jarir.
Al-Hafiz Abu Ya'la Al-Mausuli mengatakan, telah menceritakan kepada kami Abu Musa Al-Harawi Ishaq ibnu Ibrahim, telah mencerita­kan kepada kami Sufyan, dari Al-Walid ibnu Kasir, dari Yazid ibnu Tadris, dari Asma binti Abu Bakar r.a. yang mengatakan bahwa ketika ayat ini diturunkan (yaitu firman-Nya): Binasalah kedua tangan Abu Lahab. (Al-Lahab: 1) Datanglah Al-Aura ibnu Jamil (istri Abu Lahab) dengan membawa lesung seraya memaki-maki dan mengatakan, "Kami datang, atau kami menolak (Abu Musa ragu dalam kalimat ini), kami tidak mau mengikuti agamanya, kami tentang perintahnya." Saat itu Rasulullah Saw. sedang duduk bersa­ma Abu Bakar yang ada di sampingnya. Lalu Abu bakar berkata kepada Nabi Saw., "Istri Abu Lahab datang, dan saya merasa khawatir bila ia melihat engkau,." Maka Nabi Saw. bersabda, "Dia tidak akan dapat melihat diriku." Lalu Nabi Saw. membaca ayat Al-Qur'an yang melindungi dirinya dari wanita itu. Dan apabila kamu membaca Al-Qur’an, niscaya Kami adakan antara kamu dan orang-orang yang tidak beriman kepada kehi­dupan akhirat suatu dinding yang tertutup. (Al-Isra: 45) Lalu Ummu Jamil tiba di tempat Abu Bakar sambil berdiri bertolak ping­gang, tetapi ia tidak melihat Nabi Saw. Ia berkata, "Hai Abu Bakar, saya dengar temanmu menghinaku." Abu Bakar r.a. menjawab, "Tidak, beliau tidak menghinamu." Maka Ummu Jamil pergi seraya berkata, "Semua orang Ouraisy mengetahui bahwa aku adalah anak perempuan pemimpin mereka."

RAWATAN MURUNG, STRESS, MEROYAN DI SUNGAI PETANI

MURUNG, STRESS, MEROYAN
**************
Tamat tadi rawatan seorang doktor muda yang stres dan murung akibt satu perkara besar berlaku padanya.
Saya ruqyah mcm biasa, ditambahi ayat anti murung.
Amalan diberi diulang baca
Al baqarah 1-5
Ar ra'd 28
Dibekal air mualij dan shampu bidara.
Mualij Nuruddin
017 6291368

MALAS HIDUP, RASA NAK MATI....DALAM BADAN ADA JIN

Rasa mcm nk mati, tak da semangat nak hidup juga tanda ganguan jin dan syaitan. Menjadikan manusia lembab,malas,putus asa.
Tadi guru sekolah baru dirawat.simptom mcm di atas. Lepas ruqyah rasa benda menjalar keluar dari kaki.
017 6291368


RAWAT MANGSA JIN ASYIK

Bismillah, semalam rawatan susulan jin asyik yang mengganggu gadis pelajar tahfiz berdekad lamanya.
Selepas mengamal Isra' 45 sebanyak 1000x tiap malam, beliau mampu tidur cuma di perut masih ada sarang jin, pedih dan sakit.
Semalam diruqyah dengan speaker pun beliau dah tak nangis dan tak mengeletar macam mula jumpa dulu.
Saya memberi minum air penawar Muallij dengan garam bukit ruqyah dan lada hitam. Beliau kata ada sedikit lega pada perut.
Saya amanahkan ayat-ayat lain kepada mereka dan beri beberapa tip tambahan untuk kes jin bersarang dalam perut.
1) Sapu minyak habbatus sauda ruqyah sapu lawan jam dengan jari pada rahim sambil baca ayat kursi
2) Halia+madu ruqyah+lada hitam+sedikit air ditubuh sebati, minum
3) Air penawar + garam bukit halus+ lada hitam, minum.
Insya Allah tak lama jin tu dalam perut kalau amal.
Nak rawat
017 6291368
Muallij Nuruddin.

PELATIH DARUL ANSAR SUNGAI PETANI

Pelatih Darul Ansar yang sdg belajar dan yang telah diijazah, merawat semalam di Pusat Rawatan Darul Ansar dari 930 mlm hnga 12.
Alhamdulilah.


SIMPTOM JIN ASYIQ...JIN CINTA


Suka menenung cermin, hubungan suami isteri tak cantik, belum dikurnia anak, nak solat susah antara simptom jin asyik (in yang cintakan kita).
Semalam di Pusat Rawatan Darul Ansar mengsa (lelaki) mengaku kerap menenung cermin berjam lamanya dan susah nak solat.
Bila diruqyah rasa tenang dan lapang. saya amanahkan beliau auzubillah (taawuz) 500x tiap malam dan alfatihah 21 kali tiap pagi. (amalan berbrza mengikut kemampuan bacaan si pesakit).
Sahabat saya pula baca zikir husun maniah untuk air minuman.
Muallij Nuruddin
017 6291368

RAWAT FIBROID

Fibroid/cyst
==========
Di Pusat Rawatan Darul Ansar Sungai Petani.
Wanita ibu muda mengadu sakit pada pembedahan cyst nya walaupun doktor dah lama bedah dan sahkan tiada apa apa penyakit lagi.
Saya ruqyah penuh beliau bersama Puan Wardah Binti Abdul Rahmansemalam dan pada rahimnya dibacakan doa pengecut ketumbuhan, bismillah 3 (hadis Nabi) dan Al Qalam ayat 1-2 berulang kali. Pada kaki yang rasa berdenyut dibukakan dengan al fath 1-4 berulang kali.
Katanya perut dan kaki rasa hilang sakit. Pesakit diminta amalkan al Qalam 1-2 dan doa pengecut bengkak setiap hari.
Muallij Muhammad Nuruddin Bin Bashah
017 6291368

DOA KHAS SEMUA PENYAKIT


Guru kami Sheikh Muhammad Rajab Akmal Al Ansari Al idrisi selalu berpesan agar kami membaca doa penyakit rumit ini untuk semua jenis penyakit. Bagi sakit yang buntu juga ulang-ulang ayat doa ini dengan khusyuk. Berdoa dengan asma' al a'dzom ada banyak hadis menggalakkannya kerana amat tinggi peluang kesembuhan.
Muallij Nuruddin.

BISMILLAH 3 PENGECUT FIBROID


Kes fibriod, kanser saya selalu guna ayat bismillah 3 ini selain doa pengecut benhkak dan al Qalam 1-2 yang diulang puluhan kali.
Doa ini macam panadol bagi sakit medikal atau gangguan syaitan.
Doa ini adalah dari beberapa hadis yang sahih. (sila rujuk sendiri)
Jika anda sakit, selian makan ubat, makan herba, buat pembedahan, sila baca ayat ini sambil pegang tempat sakit.
Nabi ajar begitu...mesti ada keberhasilannya jika Nabi yang ajar kan....
Muallij Nuruddin.
017 6291368

Ayat mengazab jin - Al Anbiya' ayat 70

Ayat Azab jin Al Anbiya 70
====================
Firman Allah Swt.:
{وَأَرَادُوا بِهِ كَيْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الأخْسَرِينَ}
mereka hendak berbuat konspirasi terhadap Ibrahim, maka Kami menjadikan mereka itu orang-orang yang merugi. (Al-Anbiya: 70)
Ini ayat azab jin, ayat tambahan selepas ayat ayat ruqyah.
Sila hafaz,amal. Juga untuk dijadikan doa elak perancangan musuh manusia.
Ayat ini sempena kisah Nabi Ibrahim dibakar.
Ayat 69 sebelumnya adalah firman Allah pada api dan jadi doa demam panas bg kita.
Dalam tafsir Ibnu kathir ada diceritakan kisah sunat membunuh cicak yang membantu menyala api Nabi Ibrahim.
Dapat bunuh ja. bagus untuk elak sihir juga.

Nak rawat??
017 6291368
Muallij Nuruddin

UBAT DARAH RENDAH

Sakit darah rendah. Amal minum 1 sudu teh minyak habbatus sauda. Insya Allah pulih

EPAL UBAT KOLESTEROL

Sakit darah tinggi, kolesterol, kencing manis.
Selain maintain ubt hospital dan herba nak amal juga rawatan ruqyah sila mai bawa 7-9 biji epal hijau.
Ikhtiar. ada yang qhasi Alhamdulilah. Tak qhasi kena ikhtiar pula na.
017 6291368

JIN MENGERAM DALAM PERUT


Gangguan sihir sampai jadi pedih sakit dalam perut, dada, lidah. Tu mungkin tempat dia mengeram.
Nak rawat, bawak mai minyak habbatus sauda atau blh dptkan Minyak Syifa Mualij. Akan dibacakan ayat pembakar jin terutama ulangan byk kali Al Baqarah 102 untuk kes dalam perut. Nak baca sendiri pun tak pa.
017 6291368

SAKA BAWA PETAKA...RAWAT SEGERA


Bila warisan keturunan kita tak mau terima, anak pinak dia kasi rosak. Sakit kulit, ketumbuhan kulit pelik, sakit dalam perut walaupun doktor tak dapat pastikan apa punca, anak tak dapat kerja,belajar, suami lari.
bila diruqyah,punca jelas ada pada si ibu. kesian. Dia orang baik tak mau ambik amalan khurafat. Di Jitra tadi merawat bersama Puan Wardah Binti Abdul Rahman.
Saka ganggu anda? Mai ikut terapi dan step rawatan kami. Amalan kita jadi ubat utama saka.
017 6291368
Mualij Nuruddin.


4 AMALAN HALAU JIN SAKA

Selawat Azimiyah, selawat tafrijiyah, doa nurun nubuwwah, ruqyah jibril bakar ifrit.
4 amalan bagus pisahkan Jin Saka dari kita.
Ada saka?
017 6291368

ULANG -ULANG AYAT RUQYAH...

Nak merawat tapi ayat ruqyah amal baca semingu sekali. Jangan cari pasal bang. Tok Mo Tok Ca punya penangan tak sikit kesan dia, tak kena gaya tobat tak merawat dah.
Ulang ayat ruqyah tiap hari, tiap solat.
Bagi jazam, bagi masin. Antara kesan byk ulang ayat ruqyah, kita mimpi kita sdg merawat dan mulut kita bc sampai terjaga. Ini antara kesan, tak semua org jadi.
Mualij Nuruddin

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat