Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Wednesday, January 25, 2017

Minyak as syifa Mualij =======

Minyak as syifa Mualij
==================
Ikhtiar kanser, darah tinggi,senggugut, migrain, kencing manis, santau, sihir,busung, angin, gout, minyak celak tangis, resdung, sakit dada.
Kaedah umum,
Titis 7 titik dlm air, hembus fatihah,ayat kursi dan 4 qul pada air minum 2-3x sehari.
Sapu pada tempat sakit
Jika sihr sapu pada dahi, ari ari
Jika tangis sapu umbun umbun dan kening anak
Untuk gout dan ganguan jin pada kaki titis pada air panas sebaldi cmpur garam kasar hembus ayat ayat di atas, dan rendam kaki.
Jika berhajat mai cntct 017 6291368
Rm 25 sebotol



NAK BEKAM ( BEKAM RUQYAH, BEKAM BIASA)

Nak bekam?
0176291368




TEKNIK MUSNAH KUBU JIN PADA BADAN

TEKNIK MUSNAH KUBU JIN PADA BADAN
===============
Jika sakit di tempat tertentu tiap kali diruqyah atau rasa sakit misteri di angota bdn tertentu, mungkin itu kubu sihir atau jin.
Ambil minyak Habbatussauda ruqyah atau Minyak as syifa Mualij, dan bacakan Al Fatihah + 4 Qul, Ayat Kursi tiap ayat 3x dan tiupkan pada myk pada tangan.
Usapkan ke tempat sakit atau lokasi buhul dan niatkan untuk memutuskan atau menghancurkannya kubu jin.
Nak minyak habbatus sauda atau minyak syifa muallij?
017 6291368





AYAT PENGESAN SIHIR DAN GANGGUAN JIN

Ayat al Anaam 103, diulang bc masa solat hajat atau masa mencari brg sihir. Bagi kes buntu selalu saya ambil wudhuk dan solat hajat dua rakaat. Saya bacakan surah Ikhlas beberapa kali, ayat An Nahli 126, ayat Al Mulk 14, ayat Al Ana'am 103 ini berulang kali. Niat Allah beri jaapan, punca penyakit dan bataljan penyakit.

017 6291368

AYAT PENGESAN SEMUA JIN SELEPAS TAMAT RAWATAN


Surah hud ayat 56 , salah satu ayat 7 sesuai diulang baaca selepas penamat ruqyah untuk check ada lagi atau tidak gangguan jin.

AYAT 57 SURAH YUNUS - PENAWAR SAKIT DALAMAN


Surah yunus ayat 57 ayat syifa. Bagus untuk kanser,sakit jantung, peparu dalaman.

Ulang ratusan kali oleh si sakit.

Juga blh lembutkan hati jin yang marah.

Ingin rawatan?
017 6291368

Syarat syifa Al Quran adalah seharusnya bergerlar 'mukmin'


3 daripada 6 ayat syifa meletak kalimah MUKMININ sebagai penerima kesembuhan melalui Al Quran.

Tambahan pula ianya RAHMAH dan HUDA yakni petunjuk.

MUKMIN adalah tangga kdua selepas muslim dan selepas mukmin adalah muhsin.
Org MUKMIN yang bakal terima manfaat Al Quran adalah golongan yang:-

1- bersih aqidah dari percaya tangkal, mantera, percaya Ustaz teror merawat
2- jaga aurat, syariat, solat.
3- jaga ibadat sunat

Jika kita tidak tepati syarat mukmin mungkin kerana itu kita belum sembuh.


017 6291368

KHASIAT MINYAK AS SYIFA AL MUALLIJ (SAKIT GANGGUAN JIN PADA ANGGOTA BADAN, KEPALA)


Semalam rawat di Taman Ria,  pesakit jadi sakit berubah tempat dan kerap dgr bunyi di rumah bila buat ayat amalan. Saya bekalkan minyak As Syifa Al Mualij Pusat Rawatan Darul Muallij kepada beliau. Sapu pada tempat lokasi jin jari putar lawan jam dan bc ayat kursi ulang kali. Buat hingga hilang sakit pindah pindah ni.

Apa jawapannya hari ini ? (26 januari 2017)




NAK MINYAK URUT RUQYAH? BAWA MINYAK URUT JUMPA SAYA, UPAH SEIKHLAS HATI ANDA


BUAT MINYAK URUT MUSTAJAB SENDIRI
==========================
Ambil apa apa jenis minyak urut tradisi,
Hembus bacaan berikut:-
- Al fatihah 41x
-Lauanzalna (surah hashr ayat 21) 7x
-Ayat kursi 7x
-4 qul 7x
Hembus pada botol terbuka, beberapa kali sepanjang baca.
Urut atau sapu pada tempat sakit. Kalau ganguan jin,sihir minyak ni lagi terasa.
Saya pi merawat memang bwa minyak urut jampi dgn minyak as syifa mualij untk kegunaan tambahan disamping bawa kasturi hitam dan garam bukit jampi dalam beg kecik saya.
017 6291368
Mualij Nuruddin.

MANDUL? Belum tentu itu pengakhiran anda...mai berubat di Sungai Petani


GANGGUAN MANDUL
==================
Wujudkah sihir mandul? Jawapannya wujud. Yahudi pernah mengugut kaum Muhajirin untuk sihir rahim rahim wanita muhajirin. Tetapi Allah takdirkan kelahiran Ibnu Zubair.
Selain sihir jin saka dan jin asyiq juga mampu buat perkara sama.

Boleh ke diubati. Boleh. Saya guna kaedah minyak habbatus sauda dan ulangan al furqan ayat 23 di telinga anda.

Mai jumpa saya dua dua sekali suami dan isteri...

Nak buat temujanji?
0176291368

JIN panas sungguh dengan ayat Kursi


23 Januari lalu

Rawatan premis niaga tadi. 3 jam juga bersilat bila dua staf terasuk selepas al baqarah mula dibaca. Ada staf terasuk selepas Puan Wardah Binti Abdul Rahman bacakan ayat kursi dan lari turun tangga terjatuh. Mujur tak patah kaki. Mandian bhn ruqyah terus dibuat d kedai ja sb kasaq sgt dpa.
Nak rawat kedai?
017 6291368

JANGAN TINGGAL 3 QUL...

JANGAN TINGGAL 3 QUL...BAIK YANG SAKIT MAHUPUN SIHAT.....

Nabi yang maksum, kekasih Allah pun minta dilindung Allah melalui amalan taawuz dan 3 qul...

Shahabat ‘Uqbah bin ‘Amir membawakan hadits dari rasulullah S.A.W, bahwa dia berkata: اقْرَأُوا الْمُعَوِّذَاتِ فِيْ دُبُرِ كُلِّ صَلاَةٍ “Bacalah Al-Mu’awwidzat pada setiap sehabis shalat.” (HR. Abu Dawud no. 1523, dishahihkan oleh Asy Syaikh Al Albani dalam Ash Shahihah no. 1514).

Al-Mu’awwidzat juga dijadikan wirid/dzikir di waktu pagi dan sore. Barangsiapa yang membacanya sebanyak tiga kali diwaktu pagi dan sore, niscaya Allah subhanahu wata’ala akan mencukupinya dari segala sesuatu. (HR. Abu Dawud no. 4419, An Naasaa’i no. 5333, dan At Tirmidzi no. 3399).


Dengan membaca ketiga surat ini lalu meniupkan pada kedua telapak tangannya, kemudian diusapkan ke kepala, wajah dan seterusnya ke seluruh anggota badan, sebanyak tiga kali. (HR. Al Bukhari 4630).

Dipenghujung kehidupan rasulullah S.A.W, dia dalam keadaan sakit. Dia meruqyah dirinya dengan membaca Al-Mu’awwidzat, ketika sakitnya semakin parah, maka Aisyah yang membacakan ruqyah dengan Al-Mu’awwidzat tersebut. (HR. Al Bukhari no. 4085 dan Muslim no. 2195).

KALIMAH TAMMAH....mai amal


Mai amal KALIMAH TAMMAT
Pesakit ganguan jin mesti amal doa ini. Pendek ja.
Aku berlindung dengan kalimat-kalimat Allah yang sempurna dari semua kejahatan yang dicipta-Nya.
Dari Abu Dawud dan Tirmidhi, Rasulullah SAW bersabda : "Sesiapa yang membaca doa ini tiga kali, tiada apa-apa malapetaka akan terjatuh ke atasnya."

Thursday, January 19, 2017

RAWATAN - USTAZ ZAN DI PULAU PINANG DAN WILAYAH UTARA

Penduduk Pulau Pinang dan utara blh dptkan khdmat guru saya. Beliau juga hadir ke rumah rumah dan rawatan pagar kedai,sekolah,kilang dan rumah.


RUMAH PUAKA


RUMAH PUAKA
===========
-Banyak cicak, lalat melampau tiba2
-Barang elektrik kerap rosak dan cara pecah,meletup yang tidak munasabah
-Duit,kad atm,kunci kerap hilang misteri ( yang pernah jadi akan tau yang saya tak mereka reka cerita)
-Perabot bergerak sendiri
MAI RAWAT RUMAH ANDA
017 6291368
Muallij Nuruddin

SEPUPU SAYA USTAZ IDRIS PERAWAT ISLAM DI BATU MAUNG...


MAI AMAL SUMPAH PUTUS HUBUNGAN JIN SAKA DAN SIHIR


Amalan Insya Allah mujarab yang diajar guru saya Us Mohammad Afzan. Ini amalan Darul Mualij P.Pinang. elok dibuat selain amal al quran,selawat.
017 6291368

MINYAK HABBATUS SAUDA' MUJARAB UNTUK MELEMAH DAN HALAU JIN


Pesakit syak kena sihir sy selalu syor minyak habbatus sauda yang diruqyah. Sapu tempat tertentu,minum cmpur air ruqyah atau air suam.
Saya ada stok. Rm 30 sebotol.
017 6291368

MUALLIJ DAN RUTINNYA SETIAP MALAM.....



Malam ni hanya mampu selesai dua kes. Kes pertama pasangan suami isteri terkena tafriq. Bila ruqyah,kepala, perut sakit. Diruqyah hnga hlg sakit perut dan dibekal Minyak habbatus sauda ruqyah.
Kedua, pagar rumah pesakit syak shir di Kg Berapit. Dada hlg sesak dan hlg sakit perut,cuma ada sengal di belakang. Kali pertama ruqyah dulu pesakit cirit dan mimpi ular byk hurung dia. Amalan al falaq 100x tiap solat waktu.beliau akan cuba buat. Amalan xda paksaan.tapi latihan.
Panggilan untuk bekam shbt karib sy xdan nampaknya Muhammad Shahril Aia Takaful. Tapi akan diselesai kelak.
Dah 12.20mlm. Esk kerja..
017 6291368
Mualij Nuruddin.

Monday, January 9, 2017

KAMI MUALLIJ BUKAN DAPAT ILMU DALAM MIMPI

KAMI MUALLIJ BUKAN DAPAT ILMU DALAM MIMPI
=============
Berubat kena berguru (manusia) dan ada sanad dan perguruan tidak syubhah.
Semalam, exam bertulis Diploma Perubatan Islam Darul Ansar caw Sg Petani di Amanjaya. Alhamdulilah 28 jan akan konvo dan di ijazah penuh jika lulus semua.







TRAINING RUQYAH DI IMDAD CENTRE

Sesi training rawatan ruqyah bagi peserta Kursus Pengijazahan Ayat Ruqyah Darul Muallij P.Pinang pada 7 Januari 2017 yang lalu di Imdad Centre Padang Serai...

La rawatan ruqyah boleh didapati di Imdad Centre Padang Serai dengan bayaran seikhlas hati/mampu.

Saya ikut training untuk mantapkan jalinan rawatan dengan Darul Muallij dan Guru utamanya Ustaz Afzan (Zan).






KAMI MUALLIJ BUKAN DAPAT ILMU DARI MIMPI

KAMI MUALLIJ BUKAN DAPAT ILMU DARI MIMPI
==================

7 JAN 2017
Hari ini pula hadir Kursus Pengijazahan Ayat Ruqyah Darul Muallij P.pinang.
Saya hadir dapatkan ijazah ayat kali kedua dari guru pertama saya Us ZanPusat Rawatan Darul Muallij
Mengaji dan mengaji, bru rawatan tidak tersasar.








RAWAT OKU DI BATU LINTANG



8 jAN 2017 
rawat gadis OKU yg kena ganguan pelik, bdn sakit kepala mcm nak pecah. Bila diruqyah dan minum air bidara muntah byk,mata merah dan katanya kepala amat sakit. Di hayun tahlil khusus ahmadiah 100x dan husun maniah al idrisiah. Nampak blh senyum, saya ganjak keluar. Tapi mandian wajib diselesaikan.
017 6291368
Mualij Nuruddin.

JIN KHANNAS GANGGU PELAJAR TAHFIZ


8 Jan 2017
Kes pelajar tahfiz (pemilik syahadaah 30 juzuk) ada ganguan jin,was was yang teruk, dirasuki pada waktu tertentu.
Diruqyah dgn speaker ayat al baqarah 102 berulang kali, minum air ruqyah muntah sebesen. Sakit pada tangan dan belakang.
Diamanah amalan surah an nas ratusan kali dan ayat 7 al maidah untk kes was was ganguan jin khannas/walhan/al maraddah yang juga dikategori jin asyik jika bg kes tadi.
Rawatan susulan perlu memandangkan ada lg si asyik ini.
Ada jumpa kes ni? Mai rawat
017 6291368
Mualij Nuruddin.

Shampu Bidata Pusat Terapi Syifa....berkesan..


Rawatan susulan makcik dari Taman Ria,mai umah tadi. Saya buh yasin 7 mubin kat dia memandang gejala ganguan bertahun lamanya.
Katanya sejak amal Shampu Bidara Pusat Terapi Syifa gatal teruk pada bdn,kepala hilang. Dulu jika saya ruqyah dia sahut dgn belehak ja,byk angin setan.
Tadi dah tak berangin. Dia juga amal wirid yang diamanah dgn tekun. Mula buat amalan katanya ada benda jatuh,kuat atas bumbung,dan di dapur.
Beliau juga dibekam oleh pembekam wanita ruqyah puan Wardah Binti Abdul Rahman dan katanya sakit ganguan pada kaki yg sakit bila diruqyah dah tingal minima. Saya syor dia berbekam tiap bulan dan mandi terus dgn shampu tu sampai tamat.
Nak rawat? Nak bekam? Nak shampu?
017 6291368
Mualij Nuruddin.


BEKAM KEPALA....LEGA LAAAAA SAKIT KEPALA


Sakit kepala dah 3 hari. Lega lepas bekam di kepala dibuat, keluar darah pekat,jeli. Selalu byk tapi cair. Terima kasih.
Wardah Binti Abdul Rahman le pembekamnya..
0125296690

Sunday, January 8, 2017

SAYA MERAWAT DI AMANJAYA DARUL ANSAR SELEPAS RAWATAN DI PUSAT TERAPI SYIFA TIKAM BATU

Rawatan Islam
Hari : Selasa
Masa : 9.30mlm-12.00mlm
Tempat : Pusat Rawatan & Pembelajaran YADAIM Yayasan Darul AnsarAl-Idrisiyah Cwg. Utara, Sungai Lalang, (Sungai Petani) Kedah.
Untuk pelbagai penyakit, insyaAllah.
Temujanji:
0125835474- Ust Saiful Al-Ansari
0129636406- Ustzh Wan Al-Ansariah

HARI SELASA SAYA MERAWAT DI PUSAT TERAPI SYIFA -TIKAM BATU


PUSAT TERAPI SYIFA
Tikam Batu, Kedah

APA ITU TERAPI RUQYAH?

✔Menggunakan ay at Al-Quran/selawat/zikrullah/doa dalam pelbagai masalah berkaitan dengan gangguan jin mahupun penyakit medik.

JENIS-JENIS RUQYAH

✔Ruqyah Pendengaran.
Pesakit dibacakan ruqyah tanpa sentuhan.

✔Ruqyah Sentuhan.
Pesakit dibacakan ruqyah dimana perawat membacakan ruqyah sambil menyentuh ubun-ubun pesakit/belakang pesakit.

APAKAH BAHAN UTAMA TERAPI RUQYAH?

✔Air adalah bahan utama.
✔Pesakit akan dibacakan ruqyah kemudian perawat akan meniup air yang disediakan.
✔Air sebagai medium yang merakam bacaan ruqyah perawat.
✔Air yang telah diruqyah juga dibuat minum dan/atau mandi oleh pesakit gangguan.

🏠Datang kedai Pusat Terapi Syifa, Tukam Batu, Kedah.
✔Dibuka setiap hari SELASA
🕗8pm-10pm

Untuk temujanji rawatan sila WHATSAPP kepada:
📞Ustaz Nuruddin @ 017-629 1368
💰Mahar rawatan seikhlas hati.
💧1 botol air mineral RM5 @ sediakan sendiri sebanyak yang dikehendaki.

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat