Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Sunday, December 25, 2016

Muntah itu LEGA


Muntah itu LEGA
==============
Dalam rawatan ruqyah anda mungkin akan muntah.
Selepas Muntah ramai yang kata lega..
Pengalaman saya, kena sahaja air ruqyah tak sampai perut muntah isi perut keluar habis.
Perut mengembang mcm menolak kuat tak mcm muntah biasa.
Mcm kes semalam dua pesakit 3 kali salin besen punya byk muntah.
Nak cuba buang ganguan jin bersarang dalam badan?
017 6291368
Mualij Nuruddin.

GANGGUAN SIHIR 26 TAHUN


22 DISEMBER

Malam tadi sekali lg ke Taman Ria rawat seorang warga emas yang sakit pelik(dok kata sihat), mengantuk bila bc quran, sakit kepala, dan brg kerap hilang.
Ganguan selama 26 tahun.
Bila diruqyah, angin keluar byk.
Amalan diberi bismilah 1000x disamping istigfar dll.
Rawatan susulan akan dibuat.
Nak berubat? 017 6291368

TERIMA KASIH PELANGGAN KAMI

Terima kasih pesakit dari Taman Ria yang membeli JUS BIDARA SYIFA dan SHAMPU BIDARA TERAPI SYIFA dari kami. Muallij Nuruddin tengah top up ruqyah anti sihir pada botol JUS BIDARA SYIFA. Ayat amalan diberikan kerana beliau pesakit bwh seliaan kami.
Nak order? 0176291368


Shampu Head to Toe Bidara Terapi Syifa

Shampu Head to Toe Bidara Terapi Syifa. Bru sampai hari ini, dah dapat tempahan 5 botol. Insya allah berkesan lemahkan ganguan jin,ain. Juga baik untk kelemumur, sakit kepala akbt ganguan jin atau panas dalam.
Mai tempah, area sg petani blh COD atas rundingan masa dan tempat anda.
017 6291368


AIR KOLAH MASJID

AIR KOLAH MASJID
==___==__==___==

Sampai dari Penang 1130 malam, saya dan family ke Poliklinik Azhar BPJ sb ada kemalangan kecil berlaku pada anak.
Dah ok, kami nak blik umah,dapat emergency call dari sahbat katanya ada perempuan mengamuk kerasukan di taman nya di Tikam Batu di kyalayak ramai.
Terus pusing stering ke sana. Sampai terus ke tmpt perempuan itu dalam kereta. Syaitan tau sapa perawat. Dia menyerang saya mcm harimau. Terus org ramai tlg pegang.
Ada dua botol air kolah masjid Taman Ria ambik petang td. Terus jadi ubt kat dia. Tuang kat muka dan diruqyah terus. Akibat enggan keluar, metod sembelih dilaksana dgn khusyuk dan tawakal. Alhamdulilah jeritan kuat beliau mengiringi kaf ha ya ain sod mata pisau sembelih.
Bila sdr air kolah diberi minum. Selesai.
Kepada kengkawan simpanlah air kolah masjid. Yang tak percaya khasiat air kolah jangan sampai insiden tadi jadi kat kita ya.
Gambar bwh. Air Penawar Mualij. RM 10, diruqyah panjang, teknik pingan putih tinta mawar.

Muallij Nuruddin.

017 6291368


AIR PENAWAR MUALLIJ, KESAN CEPAT

Petang kelmarin rawat anak muda lelaki dari Taman Ria (byk pesakit dari taman ni) tidur xblh, dada sesak,sakit badan pelik.
Diruqyah asas, pesakit batuk dan katanya kepala dan badan rasa kembang.
Dibekal kan air penawar Muallij untuk dihbiskan 2 hari, dan diberi petua mandian.
Nak rawat dgn air penawar Darul Muallij?
017 6291368


MAI SHOPPING BARANGAN RUQYAH UNTUK IKHTIAR KESEMBUHAN

KEDAI MUALIJ
===========
Kepada pesakit saya khususnya dan pembaca FB am, ini sebahagian produk ikhtiar kesembuhan sakit gangguan jin,ain, emosi,fizikal yang saya edar.
Anda dipelawa whatsap 0176291368 atau 0125296690 (Puan Wardah) untuk maklumat lanjut,khasiat,kaedah guna.
Saya hanya pilh produk yang terbukti ada kesan dan thiqah kepada pengeluarnya.
Terima kasih menyokong rawatan Mualij Nuruddin.

Khidmat POS disediakan.




















Wednesday, December 7, 2016

3 BENDA PENTING RUMAH KITA


Benda yang patut  ada dalam rumah orang Islam sebagai persediaan

1) sebotol madu

2) Sebotol minyak zaitun

3) Minyak/kapsul habbatus sauda

Jika nada ada sakit misteri, sakit kritikal benda-benda ini amat membantu. Jika terkena penyakit kerohanian, minda melibatkan jin lagilah benda ini perlu.

Muallij Nuruddin (017 6291368)

Thursday, December 1, 2016

"USTAZ SI TUKANG SIHIR YANG SAYA SYAK NAMPAKNYA DAH SAKIT PELIK...."


- Semalam pesakit dari Batu Hampar datang ke rumah (wanita 44 tahun) bersama anak pinak untuk rawatan susulan kes disyaki sihir gila. Selama setahun pesakit kerasukan dan bercakap bahasa siam dll.

- Rawatan kali pertama saya buat di rumah berjaya mengumpul sebaldi tangkal dan buhul bomoh dan kesemuanya saya batalkan dengan izinNya. Saya batalkan sihir kali pertama dulu dengan al isra ayat 81-81 diulang 77 kali dengan izin Allah.

- Semalam datang dah tiada kerasukan hanya sedikit pergerakan aneh di perut ketika dibacakan ruqyah.

- Semalam saya guna teknik pelemah sihir iaitu Fatihah, Ayat kursi, 3 qul dan Az zumar ayat 38. Ayat ini adalah ayat terakhir dalam senarai AYAT 7. Saya ulang 21 kali.

- Pesakit diminta minum lagi air blen bidara, mandian dan spray rumah dengan air kolah masjid.

- Pesakit maklumkan individu yang disyaki menyihir katanya sakit dan pelbagai perkara neh berlaku selepas mereka beramal surah falaq 100kali sehari dan selepas rawatan pertama dulu.

- Saya kata pertama jangan syak, jika syak pun diam sahaja. Memang ada kesan kepada penyihir jika kita amal surah falaq ratusan kali  dengan ikhlas dan khusyuk.... Jangan aibkan individu yang kita syak. Diam sahaja....

Hanya yang ada pengalaman sahaja boleh ceritakan hal ini.

017 6291368  (Muallij Nuruddin)


AYAT WIRID PELINDUNG PERTAHANAN UTUH

Amalan tiap lepas solat. Tak dapat semua blh ambik tiap solat 3-4 wirid ulang2. Makna tiap ayat ini cukup bagus menampak kan kita lemah dan Allah pelindung utama kita. Mai amal. Mai amal. Mai amal.
Ada orang gelar wirid perang. Tak perang pun kita perlu wirid bg sedar bala bencana di mana mana. Dari kitab senjata Pak Kiyai.
Saya gunakan juga ayat ni dalam muqadimah/penutup rawatan.





PENANGAN AYAT 1


Ini ayat Surah As Syuaara ayat 15. Baik untuk menundukkan golongan zalim, jahat, kejam, bomoh dll.

Dalam rawatan juga saya gunakan ayat ini

017 6291368 (Muallij Nuruddin)

RAWATAN ISLAM MUDAH JA...SESIAPA PUN BOLEH BUAT KAN?

Rawatan Islam mudah. Tak perlu ada degree untuk lawan sakit gangguan jin. Semua ayat rawatan adalah info terbuka. Search internet byk jumpa. Boleh amal sendiri, rawat sesiapa sahaja.
TAPI apa beza dan apa perlunya perawat? Kan sesapa pun boleh buat?

1- orang sakit selalunya tak boleh nak baca ayat ruqyah, kalau boleh pun tak mampu ulang byk kali.
2- perawat ada sanad mengaji. Power sanad tak sama beramal tanpa guru. Nak tau beza? Mai ambil sanad rawatan dulu. Sendiri akan tahu.
3- perawat ada jamaah,persatuan yang saling jaga menjaga sesama sendiri.
4- perawat konsisten amal ayat pelindung, ruqyah,hizib walaupun tiada pelanggan/pesakit untuk top up aura pelindung.
5- perawat rasional jadi orang tengah dlm merawat family bermasalah akibt jin.

Wallahualam
017 6291368.

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat