Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Sunday, December 25, 2016

Muntah itu LEGA


Muntah itu LEGA
==============
Dalam rawatan ruqyah anda mungkin akan muntah.
Selepas Muntah ramai yang kata lega..
Pengalaman saya, kena sahaja air ruqyah tak sampai perut muntah isi perut keluar habis.
Perut mengembang mcm menolak kuat tak mcm muntah biasa.
Mcm kes semalam dua pesakit 3 kali salin besen punya byk muntah.
Nak cuba buang ganguan jin bersarang dalam badan?
017 6291368
Mualij Nuruddin.

GANGGUAN SIHIR 26 TAHUN


22 DISEMBER

Malam tadi sekali lg ke Taman Ria rawat seorang warga emas yang sakit pelik(dok kata sihat), mengantuk bila bc quran, sakit kepala, dan brg kerap hilang.
Ganguan selama 26 tahun.
Bila diruqyah, angin keluar byk.
Amalan diberi bismilah 1000x disamping istigfar dll.
Rawatan susulan akan dibuat.
Nak berubat? 017 6291368

TERIMA KASIH PELANGGAN KAMI

Terima kasih pesakit dari Taman Ria yang membeli JUS BIDARA SYIFA dan SHAMPU BIDARA TERAPI SYIFA dari kami. Muallij Nuruddin tengah top up ruqyah anti sihir pada botol JUS BIDARA SYIFA. Ayat amalan diberikan kerana beliau pesakit bwh seliaan kami.
Nak order? 0176291368


Shampu Head to Toe Bidara Terapi Syifa

Shampu Head to Toe Bidara Terapi Syifa. Bru sampai hari ini, dah dapat tempahan 5 botol. Insya allah berkesan lemahkan ganguan jin,ain. Juga baik untk kelemumur, sakit kepala akbt ganguan jin atau panas dalam.
Mai tempah, area sg petani blh COD atas rundingan masa dan tempat anda.
017 6291368


AIR KOLAH MASJID

AIR KOLAH MASJID
==___==__==___==

Sampai dari Penang 1130 malam, saya dan family ke Poliklinik Azhar BPJ sb ada kemalangan kecil berlaku pada anak.
Dah ok, kami nak blik umah,dapat emergency call dari sahbat katanya ada perempuan mengamuk kerasukan di taman nya di Tikam Batu di kyalayak ramai.
Terus pusing stering ke sana. Sampai terus ke tmpt perempuan itu dalam kereta. Syaitan tau sapa perawat. Dia menyerang saya mcm harimau. Terus org ramai tlg pegang.
Ada dua botol air kolah masjid Taman Ria ambik petang td. Terus jadi ubt kat dia. Tuang kat muka dan diruqyah terus. Akibat enggan keluar, metod sembelih dilaksana dgn khusyuk dan tawakal. Alhamdulilah jeritan kuat beliau mengiringi kaf ha ya ain sod mata pisau sembelih.
Bila sdr air kolah diberi minum. Selesai.
Kepada kengkawan simpanlah air kolah masjid. Yang tak percaya khasiat air kolah jangan sampai insiden tadi jadi kat kita ya.
Gambar bwh. Air Penawar Mualij. RM 10, diruqyah panjang, teknik pingan putih tinta mawar.

Muallij Nuruddin.

017 6291368


AIR PENAWAR MUALLIJ, KESAN CEPAT

Petang kelmarin rawat anak muda lelaki dari Taman Ria (byk pesakit dari taman ni) tidur xblh, dada sesak,sakit badan pelik.
Diruqyah asas, pesakit batuk dan katanya kepala dan badan rasa kembang.
Dibekal kan air penawar Muallij untuk dihbiskan 2 hari, dan diberi petua mandian.
Nak rawat dgn air penawar Darul Muallij?
017 6291368


MAI SHOPPING BARANGAN RUQYAH UNTUK IKHTIAR KESEMBUHAN

KEDAI MUALIJ
===========
Kepada pesakit saya khususnya dan pembaca FB am, ini sebahagian produk ikhtiar kesembuhan sakit gangguan jin,ain, emosi,fizikal yang saya edar.
Anda dipelawa whatsap 0176291368 atau 0125296690 (Puan Wardah) untuk maklumat lanjut,khasiat,kaedah guna.
Saya hanya pilh produk yang terbukti ada kesan dan thiqah kepada pengeluarnya.
Terima kasih menyokong rawatan Mualij Nuruddin.

Khidmat POS disediakan.




















Wednesday, December 7, 2016

3 BENDA PENTING RUMAH KITA


Benda yang patut  ada dalam rumah orang Islam sebagai persediaan

1) sebotol madu

2) Sebotol minyak zaitun

3) Minyak/kapsul habbatus sauda

Jika nada ada sakit misteri, sakit kritikal benda-benda ini amat membantu. Jika terkena penyakit kerohanian, minda melibatkan jin lagilah benda ini perlu.

Muallij Nuruddin (017 6291368)

Thursday, December 1, 2016

"USTAZ SI TUKANG SIHIR YANG SAYA SYAK NAMPAKNYA DAH SAKIT PELIK...."


- Semalam pesakit dari Batu Hampar datang ke rumah (wanita 44 tahun) bersama anak pinak untuk rawatan susulan kes disyaki sihir gila. Selama setahun pesakit kerasukan dan bercakap bahasa siam dll.

- Rawatan kali pertama saya buat di rumah berjaya mengumpul sebaldi tangkal dan buhul bomoh dan kesemuanya saya batalkan dengan izinNya. Saya batalkan sihir kali pertama dulu dengan al isra ayat 81-81 diulang 77 kali dengan izin Allah.

- Semalam datang dah tiada kerasukan hanya sedikit pergerakan aneh di perut ketika dibacakan ruqyah.

- Semalam saya guna teknik pelemah sihir iaitu Fatihah, Ayat kursi, 3 qul dan Az zumar ayat 38. Ayat ini adalah ayat terakhir dalam senarai AYAT 7. Saya ulang 21 kali.

- Pesakit diminta minum lagi air blen bidara, mandian dan spray rumah dengan air kolah masjid.

- Pesakit maklumkan individu yang disyaki menyihir katanya sakit dan pelbagai perkara neh berlaku selepas mereka beramal surah falaq 100kali sehari dan selepas rawatan pertama dulu.

- Saya kata pertama jangan syak, jika syak pun diam sahaja. Memang ada kesan kepada penyihir jika kita amal surah falaq ratusan kali  dengan ikhlas dan khusyuk.... Jangan aibkan individu yang kita syak. Diam sahaja....

Hanya yang ada pengalaman sahaja boleh ceritakan hal ini.

017 6291368  (Muallij Nuruddin)


AYAT WIRID PELINDUNG PERTAHANAN UTUH

Amalan tiap lepas solat. Tak dapat semua blh ambik tiap solat 3-4 wirid ulang2. Makna tiap ayat ini cukup bagus menampak kan kita lemah dan Allah pelindung utama kita. Mai amal. Mai amal. Mai amal.
Ada orang gelar wirid perang. Tak perang pun kita perlu wirid bg sedar bala bencana di mana mana. Dari kitab senjata Pak Kiyai.
Saya gunakan juga ayat ni dalam muqadimah/penutup rawatan.





PENANGAN AYAT 1


Ini ayat Surah As Syuaara ayat 15. Baik untuk menundukkan golongan zalim, jahat, kejam, bomoh dll.

Dalam rawatan juga saya gunakan ayat ini

017 6291368 (Muallij Nuruddin)

RAWATAN ISLAM MUDAH JA...SESIAPA PUN BOLEH BUAT KAN?

Rawatan Islam mudah. Tak perlu ada degree untuk lawan sakit gangguan jin. Semua ayat rawatan adalah info terbuka. Search internet byk jumpa. Boleh amal sendiri, rawat sesiapa sahaja.
TAPI apa beza dan apa perlunya perawat? Kan sesapa pun boleh buat?

1- orang sakit selalunya tak boleh nak baca ayat ruqyah, kalau boleh pun tak mampu ulang byk kali.
2- perawat ada sanad mengaji. Power sanad tak sama beramal tanpa guru. Nak tau beza? Mai ambil sanad rawatan dulu. Sendiri akan tahu.
3- perawat ada jamaah,persatuan yang saling jaga menjaga sesama sendiri.
4- perawat konsisten amal ayat pelindung, ruqyah,hizib walaupun tiada pelanggan/pesakit untuk top up aura pelindung.
5- perawat rasional jadi orang tengah dlm merawat family bermasalah akibt jin.

Wallahualam
017 6291368.

Friday, November 25, 2016

AYAT RAWATAN UNTUK MASALAH PERUT

Ayat sakit perut ali imran 35



Muntah hud ayat 44





Gastrik sofat ayat 47




Gastrik ar rad ayat 31






HILANGKAN STRESS DENGAN MENDENGAR BACAAN AL QURAN LIVE


Ramai manusia akhir zaman hilangkan stress dengan pergi ke


  1. water fall
  2. pantai
  3. shopping complex
  4. lepak starbuck



Tak ramai yang sedar stress hilang banyak bila anda mendengar bacaan Al Quran live dengan surah panjang tertentu.

Muallij Nuruddin sediakan khidmat hilang stress (selain urutan dan bekam juga disediakan) dengan membaca surah panjang tertentu. Nak best lagi sila bawa air mineral, air mawar 2-3 botol.

Muallij Nuruddin 017 6291368 @ 012 5296690 (Puan Nuruddin)

PANTANG LARANG SEMASA RAWATAN RUQYAH


Pantang larang dalam rawatan ruqyah...


  • TV  on, radio on
  • Pesakit tidak menutup aurat semasa ruqyah di baca
  • Gambar tidak menutup aurat di dinding
  • Patung/arca artifak yang bukan mainan kanak-kanak
nak sembuh kena jaga benda-benda ni ya...

Nak berubat mai contact Muallij Nuruddin

017 6291368 @ 012 5296690 (Puan Wardah)

Tuesday, November 22, 2016

SURAH FALAQ....AMALAN AMPUH PUTUSKAN IKATAN SIHIR DAN GANGGUAN HASAD JIN DAN MANUSIA

Amalan paling mudah tak mau pening-pening untuk menentang sihir dan jin / manusia berhasad jahat?

Baca sahaja surah Falaq 101 waktu pagi dan 101 kali waktu malam setiap hari.

Amalkan sebulan....

Lihat kesannya...

Jika nak best lagi, hembuskan bacaan amalan tu pada air sebaldi, buat mandi (boleh tambah garam atau limau nipis)


017 6291368 (Muallij Nuruddin) 
Berubat di Utara tanahair

KUNCI SIHIR KUAT.... MAI KITA CUBA BUKA...

Kadangkala ada kes disyaki sihir yang sihirnya dirantai kunci oleh si bomoh tertentu menyebabkan jin yang kesakitan tidak mampu keluar. Apa yang boleh diikhtiarkan adalah dalam rawatan saya adalah saya akan bacakan ayat di bawah ini sebanyak 21 kali. (Al fath 1-3)


Juga saya akan bacakan ayat As Soff ayat 13 (Nasrun minallah....) sebanyak 50 hingga 100 kali



Bacaan ayat Al hashr ayat 21 hanya dibuat ulangan kali jika kunci terlalu utuh/kuat.

Jika ingin dirawat selepas usaha bertahun tidak selesai, mai kita ikhtiar sama-sama
017-6291368 (Mualij Nuruddin)



BALIK HOSPITAL..TAK DAPAT TIDUR? MAI KITA RAWAT

Ahad lalu setiba pulang dari kursus 5 hari di Balakong, tgah mlm dapat pangilan rawatan di Bandar Perdana. Pesakit yang baru eksiden, tidak dapat tidur berminggu, alhamdulilah katanya malam tadi nyenyak. Amalan diberi surah falaq 21x tiap waktu solat.

Mandian air garam ruqyah...

017-6291368


MIMPI DISETUBUHI LELAKI MISTERI...BUKAN SATU KENIKMATAN TETAPI ADA BENCANA MENUNGGU


Merawat pasangan yg tiada zuriat,haid isteri tidak teratur dan mimpi setubuh dgn lelaki misteri byk kali.

Bila diruqyah,azan, isteri sakit mata,kepala dan rahim.katanya ini pertama kali mereka ruqyah. Pesakit diberi amalan ayat kursi 33x untuk masalah haid dan gangguan d rahim.

Jika mau berubat, mai contct 017 6291368

SIHIR AKIBAT CINTA TIDAK BERBALAS...

Ahad lalu rawat susulan anak dara yang disyaki sihr dendam cinta tak berbalas. Muka si jejaka kelhatan di mana mana, rahim mcm dikoyak koyak, bdn sakit, belajar,kerja tak boleh.bertahun berubat. Sejak SPM, skrg umur 30 bru dpt kerja dan blh kerja.

Mai kali ni saya hayun Yasin 7 mubin dan ulang ayat an nahli 126 (diajar guru saya Us Mohammad Afzan). Beza dgn kali kedua rawat dulu. Dia buat gymnastik lentuk badan,kepala yang tak mampu orang normal buat. Kali ni kepala ja rasa pening. Rahim, ok katanya. ALHAMDULILAH.

petua : mandian air kolah masjid seminggu.

017 6291368 (muallij Nuruddin)

Pusat Rawatan di Bandar Puteri Jaya


Thursday, October 20, 2016

KES BERAT DAN JENIS RAWATAN SUSULAN....


IKHTIAR RAWAT SAKA DI BANDAR PUTERI JAYA SP

Assalamualaikum, buat apa pun tak jadi, macam ada orang ikut, pasangan meluat ke kita, sakit pelik, sakit keturunan, mimpi rumah lama, jamban, mayat, kubur, nenek moyang..
Mungkin gangguan jin SAKA... (wallahualam Allah yang Maha Tahu)... kalau kali pertama rawatan ada simptom saka (muallij tak akan maklum mudah-mudah), kita akan buat rawatan susulan dengan kaedah khusus dan perlu 3-5 kali sesi selalunya.
Berhajat?? 017 6291368 (Muallij Nuruddin)


SOLAT HAJAT SEBELUM HADIR RAWATAN

Assalamualaikum, untuk kes sihir bertahun lamanya, kes saka degil, atau apasahaja gangguan yang jenis degil, saya syorkan pesakit istighfar 100x dan solat hajat 4 rakaat dua salam mohon dalam sujud anda Allah batalkan hubungan anda dengan jin saka/sihir/asyik tersebut.
Minta sungguh-sungguh....

Pastu baru hadir rawatan saya. Insya Allah akan mudah rawatan nanti.
017 6291368 (Muallij Nuruddin)

RAWAT PESAKIT DARI JITRA

Semalam antara kes yang dirawat kes ganguan pada ibu dan anak dari Jitra. Simpton ganguan menjadikan penyakit kulit misteri yang disah klinikal tiada penyakit. 

Mereka juga dah berbekam dan akupuntur tetapi makin menjadi. Si ibu rasa naK luruh pinggang bila dibacakan yasin.

Perlu hadir susulan untuk pantau hasil amalan mandian dan ayat amalan.

Muallij Nuruddin 0176291368

SAKIT KULIT MISTERI- RAWATAN DI BANDAR PUTERI JAYA SP

Sakit kulit yang pelik dan tiada kesan langsung dengan ubat klinikal boleh diusahakan secara ruqyah/zikir/azan. Pengalaman pendek saya menemukan pesakit yang disihir dengan sihir gatal/sakit kulit dan ada juga kes dengan pesakit yang disakiti oleh jin yang berdamping dengan mereka. Macam mana kami kesan?
Kita baca sahaja ayat pembakar jin dan ayat pembatal sihir, bila ada kesan.....
1) kerasukan
2)separa kerasukan
3)sakit kian kurang mendadak selepas dibacakan
4)nampak kelibat bayang bila didibacakan al quran
.....itu tanda ada campurtangan halus yang menyebabkan sakit berkenaan.....
Jika tiada jin pun bacaan ayat al quran antara ikhtiar terbaik disamping kekal melalui rawatan klinikal/herba/alternatif lain.
Mai sembang 017 6291368 (Muallij Nuruddin)


Tuesday, October 18, 2016

IKHTIAR RAWAT SAKA DI BANDAR PUTERI JAYA SP

Masalah...masalah...

Buat apa pun tak jadi, macam ada orang ikut, pasangan meluat ke kita, sakit pelik, sakit keturunan, mimpi rumah lama, jamban, mayat, kubur, nenek moyang..
Mungkin gangguan jin SAKA... (wallahualam Allah yang Maha Tahu)... kalau kali pertama rawatan ada simptom saka (muallij tak akan maklum mudah-mudah), kita akan buat rawatan susulan dengan kaedah khusus dan perlu 3-5 kali sesi selalunya.
Berhajat 017 6291368 (Muallij Nuruddin)

Friday, October 14, 2016

TANDA ANDA TERKENA SANTAU


Tanda anda terkena santau...

Antaranya:

Batuk berpanjangan terutama malam

Kuku hitam

Nafas berbau busuk

Mimpi ngeri tidak neynyak tidur

Jadi baran

Kulit berpenyakit pelik, pedih

Kelemumur banyak

muntah darah

Amalkan aya di atas untuk cegah santau atau rawat sisa sisa santau selepas anda dirawat....

Ingin rawaan 017 6291368 (Muallij Nuruddin)




RAWATAN SANTAU DI BANDAR PUTERI JAYA SP


Apa kaedah saya merawat santau? Saya gunakan kaedah ruqyah, bismillah 5, bismillah 6, air kelapa dan madu.

Juga ada set pantangan makan dan galakan makan makanan tertentu untuk sembuh.

Jika ada masalah santau jangan malu.. Kita ikhtiarkan.

017 6291368 (Muallij  Nuruddin)

ANDA STRESS??

Anda stress? Ada tiga tawaran saya dengan kemahiran saya (dengan Izin Allah)
1) Ruqyah dan bacaan surah panjang untuk relekskan sel badan anda. Ramai juga yang tidak sakit minta khidmat sebegini.
2) Urutan satu badan
3) Bekam di titik kelegaan emosi

0176291368


INGIN JADI PERAWAT DARUL MUALLIJ P.PINANG?

Anda berhajat menjadi perawat Darul Muallij P.Pinang atau ingin menganjurkan kursus pendedahan dan penijazahan ayat rawatan di tempat anda? sila hubungi Ustaz Afzan Mohammad 019 5671731
Belajar teori sehari, latihan bimbingan sepanjang hayat...
Yuran? amat mampu dengan ilmu yang berharga...


Tuesday, October 11, 2016

RAWATAN RUQYAH DI SUNGAI PETANI-SEDIAKAN SEKOTAK AIR MINERAL


Assalamualaikum, petua dari Muallij Ahmad salah seorang guru saya (boleh dilihat dalam blog2 beliau antaranyahttp://www.rawatanislam2u.org/) beliau ada berpesan agar pesakit menyediakan sekoak air mineral bila datang rawatan.
Jika tiada pun tidak mengapa tetapi jika bawa banyak, bila perawat bacakan ruqyah dengan suara jahar, air akan menyerap bacaan Insya Allah dan kita akan dapat sekotak air ruqyah dengan mudah. Nak perisa lagi tuan-tuan hembus pula 7x fatihah pada tiap botol bila pula ke rumah. Lepas tu amalkan minum sehingga habis. Insya Allah membantu....
017 6291368 (Muallij Nuruddin)


Wednesday, October 5, 2016

RAMAI YANG MENYESAL TANGGUH BELAJAR AL QURAN

Jom mula belajar!

1) Kelas kecil di rumah anda

2) Teknik ulangan menggunakan Iqra dan Al Quran

3) Harga mampu


KELAS PENGAJIAN (PEMULIHAN) IQRA'/AL-QURAN
==================
>Mengaji di rumah sendiri (tiada kaedah memalukan pelajar, privacy dijaga)
>Terbuka untuk dewasa&kanak-kanak
>Dari mengenal huruf hingga membaca mashaf
>Bayaran mengikut masa dan tempat
Hubungi
0176291368 (Ust Nuruddin)
unt maklumat lanjut

Monday, October 3, 2016

KELAS PENGAJIAN (PEMULIHAN) IQRA'/AL-QURAN di Sungai Petani

KELAS PENGAJIAN (PEMULIHAN) IQRA'/AL-QURAN
==================
>Mengaji di rumah sendiri (tiada kaedah memalukan pelajar, privacy dijaga)
>Terbuka untuk dewasa&kanak-kanak
>Dari mengenal huruf hingga membaca mashaf
>Bayaran mengikut masa dan tempat
Hubungi
0176291368 (Ust Nuruddin)
unt maklumat lanjut


RUQYAH SYARIYYAH DI BANDAR PUTERI JAYA SUNGAI PETANI


Kini rawatan menggunakan kaedah ruqyah boleh anda dapati di Bandar Puteri Jaya Sungai Petani atau kami hadir ke rumah/kedai anda.

kelainan kami :

1) rawatan bacaan panjang

2) Azan dan pagar rumah sekaligus

017 6291368/ 012 5296690 (Muallij Nuruddin)

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat